Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Lesensky.cz dělá pro Frigomont a Exiterii

Brněnští dělají PR pro dodavatele technologických celků a online prodejce nábytku.

Tým agentury Lesensky.cz

Tým agentury Lesensky.cz

Brněnská PR agentura Lesensky.cz Petra Lesenského získala do svého portfolia dva nové klienty. Jedním z nich je firma Frigomont, dodavatel technologických celků pro potravinářský, zdravotnický, chemický, výzkumný a farmaceutický průmysl, druhým online prodejce nábytku a bytových doplňků Exiteria. Konkrétně pro Exiterii zajistí Lesensky.cz PR aktivity nejen v Česku, ale i na Slovensku a v Maďarsku.