Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Lesensky.cz pomůže SOS dětským vesničkám

Brněnská agentura Lesensky.cz Petra Lesenského vstoupila do druhého kvartálu s novými klienty. Agenturní PR tým se bude starat o propagaci soukromé univerzity BIBS a obchodního Družstva CBA CZ, s medializací problematiky opuštěných dětí a rodin v nouzi pomůže SOS dětským vesničkám. „Spolupráce bude po celou dobu probíhat ve zvýhodněném režimu, kterým se snažíme podpořit neziskové a kulturním organizace,“ podotkl Tomáš Skolek, PR director Lesensky.cz.

Posílené marketingové oddělení agentury zahájí spolupráci s nápojovým koncernem AG Foods (vytvoří pro nový projekt microsite propojenou s kampaní na sociálních sítích a grafický rebranding kávy pro segment horeca) a převezme personální marketing plzeňské logistické a zásilkové firmy KS-Europe (pomůže s náborem nových zaměstnanců – od náborových stránek po online a outdoor reklamu). Aktivity marketingového týmu Lesensky.cz koordinuje Veronika Duchoňová.