Agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2015 na starosti kompletní PR komunikaci produktů a služeb E.on. Zvítězila v jejím podzimním výběrovém řízení. Předtím pro firmu medializovala oblast CNG, od letošního dubna.
Brněnská agentura Petra Lesenského považuje vítězství v tendru přední tuzemské energetické firmy za jeden z největších dosavadních profesních úspěchů. „V každém oboru zastupujeme pouze jednoho klienta, kterému se maximálně věnujeme. V energetice tak s novými akvizicemi pro příštích patnáct měsíců s radostí končíme,“ slíbil Lesenský konkurentům.
Agentura působí na trhu od roku 2009. Mezi její klienty patří také společnosti Invia, Mazars, Activa, Servodata či Enbra.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli