Agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2015 na starosti kompletní PR komunikaci produktů a služeb E.on. Zvítězila v jejím podzimním výběrovém řízení. Předtím pro firmu medializovala oblast CNG, od letošního dubna.
Brněnská agentura Petra Lesenského považuje vítězství v tendru přední tuzemské energetické firmy za jeden z největších dosavadních profesních úspěchů. „V každém oboru zastupujeme pouze jednoho klienta, kterému se maximálně věnujeme. V energetice tak s novými akvizicemi pro příštích patnáct měsíců s radostí končíme,“ slíbil Lesenský konkurentům.
Agentura působí na trhu od roku 2009. Mezi její klienty patří také společnosti Invia, Mazars, Activa, Servodata či Enbra.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Naked Attraction s místními účastníky
Nahá seznamka na Óčku bude mít česko-slovenskou verzi, televize rozjela castingy
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
Tentokrát ani nikdo nekandidoval