Internetové Britské listy Jana Čulíka a spol. si dnes připomínají 20 let existence. Poprvé vyšly 29. července 1996 jako součást Neffova Neviditelného psa. Proč Čulík Britské listy rediguje? Má pocit, že to má nějaký smysl? To říká ve videorozhovoru s Bohumilem Kartousem.

Letní vysílání hudebního Óčka podpoří Nestlé, Auto Esa, Novasol a Interspar

Hudební televize Óčko připravilo své letní schéma v úzké spolupráci s reklamními partnery a inzerenty. Od pondělí 2. července bude na obrazovce rozsáhlý festivalový servis – reportáže, hosté ve studiu a také čtvrteční hodinový sestřih Kitkat Óčkofest, vždy ve čtvrtek a v nedělní repríze, vždy od 18 hodin. Značka KitKat patří koncernu Nestlé.

Autocentrum Auto Esa, pronajímatel rekreačních objektů Novasol a řetězec Interspar podporují soutěž Óčko On The Road, v níž může deset diváků za fotky s logem Óčka vyhrát týdenní zapůjčení kabrioletu BMW Z4, rekreaci v Česku či zahranicemi a zásobu potravin. Óčko k tomu slibuje uvést speciální mobilní aplikaci pro platformy Android a iOS.

Soutež poběží od pondělí 11. června do konce prázdnin. Bude nadlinkově podpořena televizní kampaní, v denním tisku, lifestylových časopisech, rádiu a na internetu. Přímá podpora soutěže bude realizována promo týmem na největších festivalech a dalších letních akcích.

Další programové změny

Devátá hodina večerní bude v první polovině týdne na Óčku patřit lifestylu. Od 4. června se talkshow Face2Face posunula na vhodnější vysílací čas pro diváky 25+, pro které je primárně určená – jde v pondělí a ve středu od 21 hodin. V témže čase už v úterý jde pořad o dění v showbyznysu Selebrity.

„K přesunu Face2Face do večerního času nemalou měrou přispěl i dobrý výsledek sledovanosti pořadu Selebrity, jehož prvních šest dílů vidělo více než 150 tisíc diváků. Věříme, že večer na Óčku bude i v létě dosahovat stejně dobré, ne-li vetší sledovanosti, díky neklesajícímu trendu sledovanosti Óčka v letních měsících,“ podotkl čerstvý generální ředitel Óčka Štěpán Wolde.

Dál se rozšiřuje živý pořad Mixxxer – jde ve všední dny od 14 hodin -, ve kterém si diváci vybírají písničky na přání. „Pořady, kdy si playlist vybírají sami diváci a navíc získají dárek, jsou vždy úspěšné. Během přímého přenosu nám přichází o mnoho víc žádostí o zahrání klipu, než jsme schopni odvysílat,“ vysvětluje prodloužení programová ředitelka Óčka Silvie Pecková.

Pořad Rock Therapy – poběží od pondělka do čtvrtka a v sobotu vždy od 17 hodin – se v létě rozšiřuje o další dva speciály.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr