Médiář.cz - Média, reklama, marketing, mobilní aplikace a slevové servery

 
 

Letní vysílání hudebního Óčka podpoří Nestlé, Auto Esa, Novasol a Interspar

 
 

Hudební televize Óčko připravilo své letní schéma v úzké spolupráci s reklamními partnery a inzerenty. Od pondělí 2. července bude na obrazovce rozsáhlý festivalový servis – reportáže, hosté ve studiu a také čtvrteční hodinový sestřih Kitkat Óčkofest, vždy ve čtvrtek a v nedělní repríze, vždy od 18 hodin. Značka KitKat patří koncernu Nestlé.

Autocentrum Auto Esa, pronajímatel rekreačních objektů Novasol a řetězec Interspar podporují soutěž Óčko On The Road, v níž může deset diváků za fotky s logem Óčka vyhrát týdenní zapůjčení kabrioletu BMW Z4, rekreaci v Česku či zahranicemi a zásobu potravin. Óčko k tomu slibuje uvést speciální mobilní aplikaci pro platformy Android a iOS.

Soutež poběží od pondělí 11. června do konce prázdnin. Bude nadlinkově podpořena televizní kampaní, v denním tisku, lifestylových časopisech, rádiu a na internetu. Přímá podpora soutěže bude realizována promo týmem na největších festivalech a dalších letních akcích.

Další programové změny

Devátá hodina večerní bude v první polovině týdne na Óčku patřit lifestylu. Od 4. června se talkshow Face2Face posunula na vhodnější vysílací čas pro diváky 25+, pro které je primárně určená – jde v pondělí a ve středu od 21 hodin. V témže čase už v úterý jde pořad o dění v showbyznysu Selebrity.

„K přesunu Face2Face do večerního času nemalou měrou přispěl i dobrý výsledek sledovanosti pořadu Selebrity, jehož prvních šest dílů vidělo více než 150 tisíc diváků. Věříme, že večer na Óčku bude i v létě dosahovat stejně dobré, ne-li vetší sledovanosti, díky neklesajícímu trendu sledovanosti Óčka v letních měsících,“ podotkl čerstvý generální ředitel Óčka Štěpán Wolde.

Dál se rozšiřuje živý pořad Mixxxer – jde ve všední dny od 14 hodin -, ve kterém si diváci vybírají písničky na přání. „Pořady, kdy si playlist vybírají sami diváci a navíc získají dárek, jsou vždy úspěšné. Během přímého přenosu nám přichází o mnoho víc žádostí o zahrání klipu, než jsme schopni odvysílat,“ vysvětluje prodloužení programová ředitelka Óčka Silvie Pecková.

Pořad Rock Therapy – poběží od pondělka do čtvrtka a v sobotu vždy od 17 hodin – se v létě rozšiřuje o další dva speciály.

 
 
 
reklama

Nejčtenější za týden

reklama

Denní zpravodaj e-mailem

Čtěte nás na sociálních sítích

Na Twitteru sledujte telegrafické zprávy
a odkazy na všechny naše články.



Na Facebooku sledujte delší komentáře,
fotografie a odkazy na vybrané články.

 
 

Národní galerie reklamy

 
další kampaně