Nejprodávanější bulvární deník Blesk i nejpopulárnější seriózní noviny MF Dnes klesly v průběhu léta pod hranice 300 tisíc (už v červnu Blesk), respektive 200 tisíc (MF Dnes v srpnu) prodaných výtisků denně. Meziročně jde o 14%, respektive 10% pokles. Dokladují to čerstvá data kanceláře ověřování nákladů tisku ABC ČR.
PRODANÉ VÝTISKY TUZEMSKÝCH DENÍKŮ | |||
srpen 2012 | srpen 2011 | meziročně | |
Aha! | 81 859 | 89 821 | -9 % |
Blesk | 296 619 | 345 229 | -14 % |
Deník | 180 008 | 202 424 | -11 % |
HN | 38 552 | 41 203 | -6 % |
LN | 41 366 | 41 710 | -1 % |
MF Dnes | 198 850 | 221 805 | -10 % |
Právo | 111 280 | 121 609 | -8 % |
Sport | 45 436 | 53 409 | -15 % |
993 970 | 1 117 210 | -11 % | |
Zdroj: ABC ČR |
Meziročně se propadly prodeje všech tuzemských deníků. Největšího poklesu se dočkal deník Sport (15 %). V průměru to bylo 11 %. Poprvé tak souhrnný denní prodej novin spadl pod hranici milionu výtisků, v průměru na necelých 994 tisíc denně.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Tentokrát ani nikdo nekandidoval