Vydavatelství Mafra ve spolupráci s televizí Prima uvádí na trh nový časopis Prima Zoom, který nese název jako jeden z tematických kanálů Primy. Stanice i časopis jsou zaměřené na historii, vědu, přírodu a techniku, přenáší tak obsah Primy Zoom mimo obrazovky. Magazín obsahuje také detailní program zmíněné televizní stanice na celý měsíc.
Pilotní číslo magazínu vyšlo 22. června jako příloha Lidových novin, ještě během července bude volně prodejné za 29 Kč v distribuční síti PNS. První číslo časopisu má 50 stran a vychází v nákladu 50.000 výtisků. „Do budoucna bychom byli rádi, aby časopis vycházel pravidelně, rozhodne o tom ale čtenářská odezva na pilotní číslo,“ říká Aleš Pýcha, marketingový ředitel Primy, zodpovědný i za agenturu Solootions, jež titul produkuje.
„Naši čtenáři mají rádi odborněji pojatý obsah, kdy se dozvědí něco nového z oblasti historie, přírody, vědy, nebo techniky,“ říká Veselin Vačkov, ředitel redakce Lidových novin. „Věřím, že diváci Primy Zoom, což jsou z 60 % muži nad 35 let se středoškolským vzděláním, nový časopis ocení, protože tištěná média v poslední době prožívají renesanci, zvláště u vzdělanějších cílových skupin,“ tvrdí Pýcha.
Časopis Prima Zoom je pátým tištěným titulem z edice televize Prima. Ta kromě něj nabízí magazín Prima Fresh, komiksový čtvrtletník pro děti Primáček, kutilský měsíčník Vychytávky Ládi Hrušky a titul Zdeňka Pohlreicha Ano, šéfe!