Pro české barvy je letos v Cannes dobojováno. Podívejte, která agentura veze Lvy a kolik jich je.

Lifestylový časopis Soffa poprvé i v češtině

Dvouměsíčník dívek z Burdy začíná obchodně zastupovat vydavatelství Mladá fronta.

Aktuální vydání časopisu Soffa

Aktuální vydání časopisu Soffa

Český lifestylový dvouměsíčník Soffa, který vychází online a v tištěné verzi v anglickém jazyce, bude od dubnového čísla 20/2017 také v češtině. Nové je také to, že titul obchodně zastupuje vydavatelství Mladá fronta Františka Savova. Časopis Soffa před třemi roky jako digitální titul uvedly bývalé novinářky lifestylových magazínů Burdy, v čele s Adélou Kudrnovou, dosavadní šéfredaktorkou. Tištěné vydání přišlo v únoru 2015.

Náklad české verze bude 6.000 výtisků, anglické se tiskne 3.000 kusů. Magazín má 160 stran, je vytištěn na výběrovém papíře o gramáži 150 g a 300 g a je distribuován po celém světě. Cena výtisku je 220 Kč. Každé číslo Soffa je tematicky zaměřeno – první dvě letošní témata byla Generace a Tajemství, nadcházející letos budou Čas, Hudba, Krása a Československo.

Jedná se především o předplatitelský titul – většina výtisků se distribuuje přes abonmá. U volného prodeje distribuční síť zahrnuje vybrané největší trafiky v Česku, knihkupectví Neoluxor, Dobrovský, obchody, galerie, online pak na Alza.cz a samotný web titulu. Čtenost anglické verze je kolem 400.000 na číslo, české 30.000 (jde o data z platformy Issuu).

Dalšími aktivitami redakce jsou kreativní workshopy a e-shop se souvisejícími produkty, v minulosti i podcast.

Retailek – denně o českém maloobchodu