Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Logo České ragby oceněno na amerických Brand New Awards

Autorem nové vizuální identity České rugbyové unie je Lumír Kajnar.

Logo České ragby

Logo České ragby

Logo České ragby, které je součástí nové vizuální identity České rugbyové unie, získalo ocenění v mezinárodní soutěži Brand New Awards. Tuto soutěž vyhlašuje společnost UnderConsideration z amerického Austinu, jejímž cílem je podpora kvalitního designu kdekoli na světě.

V porotě soutěže Brand New Awards, která se soustřeďuje právě na tvorbu vizuální identity firem a organizací, zasedají jak respektovaní profesionálové z oboru, tak zástupci klientů. V hodnocení se přihlíží i k praktické aplikaci log a korporátní a vizuální identity.

Autorem nové vizuální identity České rugbyové unie je Lumír Kajnar, celý projekt vznikl pod křídly agentury Konektor a získal již bronzového Louskáčka v kategorii Design.