Kreativní agentura Loosers přivítala v prvním čtvrtletí 2017 několik nových tváří. Jeho tým pro sociální sítě nově povede Kateřina Judová. Absolventka Fakulty podnikohospodářské a Arts managementu na Vysoké škole ekonomické v Praze a Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy začínala v juniorské líhni Loosers Farm, nyní obsazuje pozici social media director.
Judová má zintenzivnit spolupráci týmu sociálních sítí s projektovým, kreativním a produkčním týmem Loosers. Z Loosers Farm proto přichází také Minh Do Hai, student VŠE, a Eliška Krulišová a Eliška Semrádová. Krulišová přichází z Brandz Friendz, stále zároveň dělá pro Zentity. Semrádová pracovně působila u značek Oriflame a Promod, respektive v agenturách Adexpres a Dark Side.
Skoro všechna produkce interně
Kromě Judové v Loosers povýšila i Magdaléna Haltuchová, která nově zastává pozici production director. Haltuchová sbírala zkušenosti v agenturách Scholz & Friends, Garp či Media Age. V Loosers je součástí silné interní produkce, do které si nově vybrala Lucii Surovcovou. Ta vystudovala Fakultu marketingové komunikace Univerzity Tomáše Bati a zkušenosti má zejména z IS Produkce. „Inhouse produkujeme téměř všechny projekty, 95 % z nich. Od obsahu, tiskových exekucí, netradičních projektů přes kompletní zajištění eventů a roadshow, branded entertainment akcí po fotografování a natáčení větších kampaní,“ komentuje Haltuchová.
Projektový tým, který vede Jakub Kesl, posílil Jan Seko, který dřív pracoval pro Seznam.cz, Number One Digital a skupinu Rockaway. V Loosers bude mít na starosti vybrané značky jako Nescafé či Škoda Auto. Projektový tým by měl v druhém letošním kvartálu nabrat ještě dva manažery.
Ekonomické oddělení Loosers rozšířila Jiřina Moťková, která přišla z Aecomu.
Kreativce i ze Slovenska
Kreativní tým prozatím posiluje zkušená art directorka Veronika Lálová, která předtím dělala třeba pro pražskou pobočku agentury Havas. Kreativa Loosers by se měla v blízké době rozrůst o další čtyři tváře. „V tuto chvíli intenzivně hledáme nové lidi na pozice fotograf, filmař/videomaker, art director a copywriter. Intenzivně se rozhlížíme i po slovenském trhu,“ přibližuje spolumajitelka a ředitelka Loosers Iva Bízová.
Začíná Loosers Akademie
Ta z pohledu agentury hodnotí rok 2016 jako dosud nejúspěšnější. Loni Loosers vyrostli personálně o třetinu, obratově skoro o polovinu. S nováčky tak mají 35 lidí, v účetní závěrce za rok 2015 uvádějí tržby 26 milionů Kč, růst znamená skok na 37 milionů. A i letošek projektují jako růstové období. „Nemyslím tím jen růst personální a obratový. Nám v roce 2017 půjde zejména o růst spokojenosti našich klientů a dodavatelů a profesní růst všech našich lidí. Do toho hodláme investovat nemalé prostředky. Dosavadní vzdělávání agentury posuneme a zastřešíme ucelenou koncepcí nové Loosers Akademie,“ popisuje Iva Bízová.
Má jít o soubor vybraných institucí, konferencí, workshopů a škol, na které budou lidi z agentury během celého roku vysíláni. Akademie bude ze 100 % financována agenturou, lidi z Loosers budou návštěvami akcí v podstatě čerpat jakýsi finanční kredit pro danou pozici. „V roce 2018 pak spustíme Loosers Akademii Inside Out, ve které budou naši lidé předávat své vědomosti a zkušenosti dál formou specializovaných workshopů. Ty už se budou konat v našich nových kancelářích a budou určeny menším skupinám zájemců, proto, aby mohly být intenzivní a jít v krátkém čase workshopu co nejvíc do hloubky a detailu,“ plánuje ředitelka agentury.
Hrivnak, Dark Side. Agentury otvírají své akademie
Letos Loosers dokončili kampaně pro Nescafé, Purina ProPlan, Nestlé, Microsoft, Pivovar Holba, ČSOB, Palladium, Pe-Po a Škoda Auto. „Významně jsme stabilizovali a posílili portfolio klientů,“ pochvaluje si Bízová. „Úspěch v tendrech je jen jedno měřítko úspěchu. Druhým měřítkem je přetavit vítězství ve výběrových řízeních v dlouhodobé fungující spolupráce s klienty. Víc než polovina našich klientů je s námi déle než čtyři roky.“
V Praze do nového
Zhruba za půl roku, tedy v srpnu, by se měla agentura v Praze přestěhovat na pražských Vinohradech z Nitranské 14 jinam, do zmíněných nových kanceláří, čtyřikrát větších než ty stávající: „Návrhy interiéru, které v tuto chvíli interně ladíme, budou navazovat na design současného našeho sídla. Součástí nových prostor bude samozřejmě také vlastní foto a video ateliér se skladem rekvizit a techniky.“
Jak to teď vypadá v sídle Loosers