Na českém trhu je od prosince česká videobanka Recvideo.cz, provozuje ji pražské studio Leontynka Davida Vozdeckého. Aktuálně nabízí tisícovku klipů, které prodává za 499 Kč (19 eur) za kus. Průměrně mají stopáž 2 až 4 minuty. „Denně videobanku aktualizujeme o nové záběry politiků, umělců, budov, měst, ale třeba i o stroje určené na těžbu uhlí,“ láká Vozdecký.

Loosers přijali do produkce čtyři nové lidi

V agentuře jsou Lucie Vestfálová, Kateřina Adamová, Magdalena Haltuchová, Jakub Douda.

Dole  Jakub Douda, druhá řada zleva Kateřina Adamová a Magdalena Haltuchová a zcela nahoře Lucie Vestfálová

Dole Jakub Douda, druhá řada zleva Kateřina Adamová a Magdalena Haltuchová a zcela nahoře Lucie Vestfálová

Agentura Loosers rozšiřuje svůj tým interní produkce. Coby nová projektová manažerka nastupuje do agentury Lucie Vestfálová, která povede vlastní projektový tým. Další příchozí je Kateřina Adamová. Do týmu vlastní produkce Loosers nastupuje produkční Magdalena Haltuchová a fotograf Jakub Douda.

Vestfálová pracovala dřív v agentuře Leagas Delaney (později Fallon), kde pečovala o klienty Škoda Auto, Staropramen a Douwe Egberts. Předtím působila v agenturách McCann-Erickson, Ogilvy Action a Cayenne Communications. V Loosers povede vlastní projektový tým a jejími klíčovými klienty budou například Škoda Auto, Nescafé a Holba.

Adamová má zkušenosti s digitálním a mobilním marketingem z Crazy Tomato. Před příchodem do Loosers se věnovala budování komunikační platformy Virgla. V Loosers bude součástí týmu pečujícího také o Microsoft a Nescafé Azera.

Haltuchová prošla agenturami Scholz & Friends, Garp a Media Age. V Loosers se bude soustředit na produkci netradičních kampaní, eventů a branded entertainment projektů. Podílet se bude i na produkci digitálního contentu.

Douda pracoval například pro značky RedBull, Cannondale, GT a Silvini a už se podílel i na několika kampaních a obsahových projektech agentury.

Personální rozšiřování souvisí podle ředitelky Loosers Ivy Bízové s přibývajícím množstvím kreativně–digitálně–contentově servisovaných značek a také s nárůstem zadání od stávajících klientů. „V nadcházejícím období bude prioritou stabilizace celého týmu, vypilování nastavených procesů a rekonstrukce vlastního video a foto ateliéru,“ uvádí Bízová.