Pro české barvy je letos v Cannes dobojováno. Podívejte, která agentura veze Lvy a kolik jich je.

Loosers rozšířili svůj produkční tým

Do agentury nastoupili Miroslav Jirkovský, Vít Kořínek a Tomáš Nestarec.

Zleva Miroslav Jirkovský, Vít Kořínek a Tomáš Nestarec

Zleva Miroslav Jirkovský, Vít Kořínek a Tomáš Nestarec

Do interní produkce agentury Loosers nastoupil produkční Miroslav Jirkovský. Další novou tváří v kreativně-produkčním týmu je DTP specialista Tomáš Nestarec a na pozici hapiness manažera nastoupil Vít Kořínek.

Jirkovský dřív působil například v produkcích Filmservice, Milk & Honey, Punk Film, Soft Pillow a v agentuře Ogilvy & Mather. Má zkušenosti i s pořádáním eventů značek Česká pojišťovna, L’oreal, Elle, PPF, Hugo Boss. Produkčně se podílel na Mezinárodním filmovém festivalu Karlovy Vary či produkci pořadů a eventů pro ČT, TV Nova a Prima.

Nestarec prošel agenturami Fabrika, Publicis a Scholz & Friends.

Kořínek pracoval pro Regula Pragensis a spolupracoval s Mezinárodním Filmovým Festivalem Karlovy Vary.