Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Lottoland začíná komunikovat v Česku

Zástupce loterijní firmy Petr Kalina bude spolupracovat s agenturou FYI Prague.

Loterijní společnost Lottoland, která sídlí na Gibraltaru, zahajuje komunikaci v České republice. Do nově zřízené zdejší funkce komunikačního koordinátora najala Petra Kalinu. Ten pro Lottoland pracuje od loňského roku, nyní bude hlavní kontaktní osobou firmy pro český trh a bude zajišťovat komunikaci mezi zástupci médií a gibraltarským vedením společnosti. S kontakty na tuzemské redakce pomůže Lottolandu PR agentura FYI Prague.

Čerstvá aktivita Lottolandu souvisí s počínající debatou o chystané úpravě příslušného zákona, v níž tuzemské sázkové kanceláře tlačí na zpřísnění podmínek pro konkurenty ze zahraničí. Lottoland chce k novinářům dostat své argumenty.

„Chceme se zapojit do zatím jednostranně vedené diskuze týkající se perzekvování a diskriminace zahraničních provozovatelů loterií a jejich klientů na českém trhu. Tyto aktivity, které mají za cíl především uchránit české společnosti od vstupu zahraniční konkurence, jsou totiž podle našeho názoru v přímém rozporu s evropským právem a jsou napadnutelné u evropského soudu,“ prohlásil David von Rosen, manažer obchodního rozvoje Lottolandu.