Česká televize začíná dnes vysílat lokální program z nového regionálního studia v Českých Budějovicích. Minulý týden startovalo nové studio v Hradci Králové. Oba regiony tak mohou víc vstupovat do proudu ČT24 i produkovat vlastní Týden v regionech. Vedoucím redaktorem „regionu Jihozápad“ je Aleš Hazuka, „regionu Severovýchod“ pak Michal Klokočník. Dlouho už ČT vysílá lokálně z Brna, Ostravy a Prahy.

Lucerna Music Bar má nové logo i styl od Najbrta

Známý pražský kulturní podnik se představuje v novém vizuálním stylu a přestavěný.

Součástí úprav interiéru byla i rekonstrukce kruhového jeviště

Součástí úprav interiéru byla i rekonstrukce kruhového jeviště

Pražský Lucerna Music Bar používá od března nové logo a nový vizuální styl. Jeho autorem je Studio Najbrt. Nové logo pracuje s původním symbolem lucerny. Její zjednodušení má zároveň připomínat mikrofon, což odkazuje na historii, kdy tehdejší Kabaret Lucerna vedl Karel Hašler. Nový vizuální styl vychází z nově vytvořeného písma Fellix LMB, je převážně černobílý, další barvy ho doplní postupně.

Nová podoba loga v sobě skrývá symboly lucerny, prvorepublikového mikrofonu a kruhového pódia

Nová podoba loga v sobě má symboly lucerny, prvorepublikového mikrofonu a kruhového pódia

 

Vizuální styl z dílny Aleše Najbrta pracuje zejména s černobílou barevností

Vizuální styl z dílny Aleše Najbrta pracuje zejména s černobílou barevností

 

Součástí nové image Lucerna Music Baru je autorské písmo Fellix LMB

Součástí nové image Lucerna Music Baru je autorské písmo Fellix LMB

 

Původní podoba loga

Původní podoba loga

Logo má odpovídat změnám, jimiž podnik v loňské jubilejní dvacáté sezóně prošel. Podle prvorepublikové předlohy bylo zrekonstruováno jeho vysunovací kruhové pódium, stavebními úpravami prošly i bary. Prostor získal jinou akustiku a osvětlení pódia doplnila moderní výkonná světla. „Rozhodli jsme se interiér klubu přiblížit jeho původnímu stavu z konce 20. let. Vyšli jsme z několika málo prvků, které zůstaly v klubu zachované,“ popisuje majitel Lucerna Music Baru Michal Filip

Vysunovací kruhové pódium bylo zrekonstruováno podle prvorepublikové předlohy

Vysunovací kruhové pódium bylo zrekonstruováno podle prvorepublikové předlohy

Nové logo má v sobě kombinovat vedle už zmíněné lucerny a prvorepublikového mikrofonu právě symbol kruhového pódia, které má návštěvníkům umožnit zažít vystoupení interpretů na dosah ruky.

„S podobou starého loga jsme nebyli spokojeni, bylo příliš složité a měli jsme problém s jeho praktickým užitím na různých promo materiálech a podobně. Vizuální styl dřív ani nebyl nijak kompaktně zpracovaný. Od toho nového si slibujeme, že nás potenciální návštěvníci akcí budou snadněji identifikovat v záplavě informací, které se na ně v Praze valí,“ uvedl pro Médiář PR manažer baru Jaromír Telenský.

Nový kabát Lucerna Music Baru podpoří menší online kampaň na sociálních sítích a PR komunikace. „Logo a vizuální styl budeme promovat převážně přes kampaně na jednotlivé akce, kde dostane nová podoba loga větší prostor. Pro jarní sezónu plánujeme navýšit rozpočty outdoorových kampaní k jednotlivým akcím, aby se nový vizuál dostal víc do povědomí potenciálních návštěvníků. V interiérech klubu a v prostorách pasáže Lucerna už proběhl rebranding našich ploch,“ říká Telenský.

Historie prostoru dnešního Lucerna Music Baru sahá do prvního desetiletí minulého století, kdy byl položen základní kámen Paláce Lucerna, v jehož komplexu se klub nachází. Už v roce 1909 se tento prostor využíval jako příležitostné divadlo a později jako Kabaret Lucerna pod vedením Karla Hašlera. V roce 1927 pak byl otevřen Kabaret – Restaurant Lucerna, kde vystupovali známí čeští umělci včetně Jiřího Voskovce a Jana Wericha. Pod současným jménem Lucerna Music Bar funguje od 25. října 1995.

Pro březnový program byla zvolena základní černobílá varianta

Pro březnový program byla zvolena základní černobílá varianta

 

Takto vypadá použití barev ve vizuálech

Takto vypadá použití barev ve vizuálech

 

Tyto plakáty by se měly objevit v ulicích Prahy

Tyto plakáty by se měly objevit v ulicích Prahy

 

Nechybí ani propagační předměty

Nechybí ani propagační předměty