Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Luxurio přidává čtvrtletní online magazín

Luboš Novák. Foto: archiv autora

Luboš Novák. Foto: archiv autora

Vydavatel Luboš Novák přidává pod značku Luxurio zhruba po roce fungování internetového portálu také čtvrtletní online magazín. Stejně jako stejnojmenný web zachycuje trendy a aktuality v segmentu luxusního zboží a tržeb. Magazín využívá webovou aplikaci pro prohlížení Issuu. Je dostupný zdarma.

„Naším cílem je poskytovat souhrn nejdůležitějších novinek a nebýt tak pouze katalogem s cenami. Pilotní číslo magazínu čítá 51 stránek a je primárně zaměřené na maledivské resorty, festival rychlosti konaný v Anglii a luxusní jachty,“ sdělil Médiáři Novák.

Projekt zatím sponzoruje sám pomocí příjmů z jiné podnikatelské činnosti. Tou je, jak říká, business development v Česku i zahraničí, se zahraničním domicilem v Belize. „Cílem do budoucna je poskytování reklamního prostoru vybraným a hlavně tematicky zaměřeným společnostem,“ doplnil Novák.