Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

M-Ocean podpoří Heineken v českých barech

Akce bude propagovat pití piva Heineken při sledování hlavních zápasů Ligy mistrů.

Tendr na akci Liga Mistrů 2016 – Heineken promo vyhrála aktivační agentura M-ocean Martiny Kafkové. Akce bude v českých barech probíhat v březnu, v dubnu a na začátku května, její  headline zní Dostaneme tě na finále. Projekt je zaměřený na podporu konzumace lahvového i čepovaného piva Heineken zejména při sledování hlavních zápasů Ligy mistrů. Hlavní cenou budou lístky na finálový zápas Ligy Mistrů včetně dopravy a ubytování. 

Kampaň podpořenou POS sety uvidí zákazníci ve více než stovce českých barů od 8. března do 4. května 2016. Kampaň cílí na „mladší sebevědomé a cílevědomé muže, kteří žijí ve větších městech“. „Chceme mít nejlepší komunikaci tam, kde naši zákazníci prožívají důležité emoce, při sledování hlavních fotbalových zápasů Ligy mistrů. Lidé z M-ocean znají prostředí barů, jsou kreativní a zároveň realističtí,“ tvrdí Martina Puchmelterová, trade marketingová manažerka značky Heineken.

M-ocean organizuje přes deset let barmanské soutěže (Havana Club Grand Prix, Beefeater Mixldn nebo Chivas Master) a od roku 2004 pracuje také pro Becherovku, pro niž zajišťuje například program pro ambasadory Becherovka Bohemia Bar Club nebo Becherovka Pohár Českých Designérů.