Jubilejní 50. sezóna Divadla Járy Cimrmana se oficiálně zahájí v sobotu 1. října v areálu U Čápa v Příchovicích na Tachovsku. Program dne zahrnuje největší sraz cimrmanologů v Česku, spanilou jízdu v dobových kostýmech na historických kolech i křest knihy Půlstoletí s Cimrmanem. V kině Jas pak od 19 hodin proběhne představení hry Cimrman v říši hudby, které odvysílá Radiožurnál.

M-Ocean podpoří Heineken v českých barech

Akce bude propagovat pití piva Heineken při sledování hlavních zápasů Ligy mistrů.

Tendr na akci Liga Mistrů 2016 – Heineken promo vyhrála aktivační agentura M-ocean Martiny Kafkové. Akce bude v českých barech probíhat v březnu, v dubnu a na začátku května, její  headline zní Dostaneme tě na finále. Projekt je zaměřený na podporu konzumace lahvového i čepovaného piva Heineken zejména při sledování hlavních zápasů Ligy mistrů. Hlavní cenou budou lístky na finálový zápas Ligy Mistrů včetně dopravy a ubytování. 

Kampaň podpořenou POS sety uvidí zákazníci ve více než stovce českých barů od 8. března do 4. května 2016. Kampaň cílí na „mladší sebevědomé a cílevědomé muže, kteří žijí ve větších městech“. „Chceme mít nejlepší komunikaci tam, kde naši zákazníci prožívají důležité emoce, při sledování hlavních fotbalových zápasů Ligy mistrů. Lidé z M-ocean znají prostředí barů, jsou kreativní a zároveň realističtí,“ tvrdí Martina Puchmelterová, trade marketingová manažerka značky Heineken.

M-ocean organizuje přes deset let barmanské soutěže (Havana Club Grand Prix, Beefeater Mixldn nebo Chivas Master) a od roku 2004 pracuje také pro Becherovku, pro niž zajišťuje například program pro ambasadory Becherovka Bohemia Bar Club nebo Becherovka Pohár Českých Designérů.