V obnovené televizní premiéře dnes od 22 hodin uvede stanice CS Film snímek Víta Olmera podle scénáře Josefa Klímy Nahota na prodej. Hrají Lukáš Vaculík, Karla Tříska, Jiří Krampol. Film, který měl premiéru roku 1993, tuzemské televize dosud nevysílaly hlavně vinou autorskoprávních sporů.

M-Ocean podpoří Heineken v českých barech

Akce bude propagovat pití piva Heineken při sledování hlavních zápasů Ligy mistrů.

Tendr na akci Liga Mistrů 2016 – Heineken promo vyhrála aktivační agentura M-ocean Martiny Kafkové. Akce bude v českých barech probíhat v březnu, v dubnu a na začátku května, její  headline zní Dostaneme tě na finále. Projekt je zaměřený na podporu konzumace lahvového i čepovaného piva Heineken zejména při sledování hlavních zápasů Ligy mistrů. Hlavní cenou budou lístky na finálový zápas Ligy Mistrů včetně dopravy a ubytování. 

Kampaň podpořenou POS sety uvidí zákazníci ve více než stovce českých barů od 8. března do 4. května 2016. Kampaň cílí na „mladší sebevědomé a cílevědomé muže, kteří žijí ve větších městech“. „Chceme mít nejlepší komunikaci tam, kde naši zákazníci prožívají důležité emoce, při sledování hlavních fotbalových zápasů Ligy mistrů. Lidé z M-ocean znají prostředí barů, jsou kreativní a zároveň realističtí,“ tvrdí Martina Puchmelterová, trade marketingová manažerka značky Heineken.

M-ocean organizuje přes deset let barmanské soutěže (Havana Club Grand Prix, Beefeater Mixldn nebo Chivas Master) a od roku 2004 pracuje také pro Becherovku, pro niž zajišťuje například program pro ambasadory Becherovka Bohemia Bar Club nebo Becherovka Pohár Českých Designérů.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr