Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Macháček z Wavu copywriterem v Outbreaku

Agentura Ivo Laurina a Dana Farkaše posiluje oddělení tvorby obsahu.

Jan Macháček

Jan Macháček

Do agentury Outbreak nastoupil na pozici copywritera pro sociální sítě Jan Macháček. Ten působí jako externí hudební redaktor na veřejnoprávním Radiu Wave a v deníku Lidové noviny. Od roku 2014 je členem čtyřčlenné rady hudebních cen Vinyla.