Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Made by Vaculik získala pekárnu Breadies

Agentura vytvoří nový web pekárny a bude pro ni spravovat sociální média.

Breadies otevřela v Praze koncem loňského roku své první bistro

Breadies v Praze otevřela koncem loňského roku své první bistro

Novým klientem pražské pobočky agentury Made by Vaculik se stala pekárna Breadies, která dodává pečivo do vybraných pražských hotelů a restaurací. Breadies otevřela koncem loňského roku v pražské Vězeňské ulici své designové bistro a chce expandovat do dalších částí Prahy. Agentura jí má zajistit kompletní správu sociálních médií a také vytvoření nového webu.

K navázání vztahu mezi Breadies a Made by Vaculik došlo na základě předchozí agenturní práce pro restauraci Ginger a Fred v Tančícím domě, s níž je Breadies vlastnicky propojena. Prvním počinem agentury byla valentýnská facebooková soutěž o snídani pro dva s dovozem až do postele.