Mediální skupina Mafra Andreje Babiše ohlásila akvizici české firmy AdInternet, zaměřenou na prodej nových domů a bytů přes internet. Tu dosud vlastnili Jakub Zamrazil (30 %), Pavel Šťovíček (20 %), Michal Hanus, David Dvořák (20 %) a Petr Makovský (10 %). Z pěti bývalých společníků zůstávají ve společnosti dva - Zamrazil bude dál jednatelem firmy (za Mafru se jimi stanou Michal Hanák a produktový ředitel Patrik Mališ), Makovský obchodním ředitelem.
AdInternet provozuje agregátory nabídek jako Prahanovébyty.cz či stránky konkrétních developerských projektů ParkKlecany.cz nebo NovébytyModřany.cz, žije z provizí z prodaných nemovitostí, které na své náklady propaguje. Mafra chce jejími aktivitami podpořit růst svého portálu Reality.iDnes.cz. AdInternet disponuje kontrakty s 60 developery, propaguje 130 projektů nového bydlení.
Cenu se obě strany rozhodly nezveřejnit. Podle účetních závěrek v obchodním rejstříku je AdInternet dynamicky rostoucí firmou - v roce 2011, kdy vznikla, utržila skoro 2 miliony Kč, v roce 2012 už 10 milionů, v roce 2013 skoro 20 milionů. V prvním roce přitom ztráta činila 0,4 milionu a v druhém skoro 1 milion, třetí rok už zakončila se ziskem 1,5 milionu Kč.