Superdebaty České televize, iDnes.cz, Blesku, Deníku, Radiožurnálu i Duel Novy jsou za námi. Volební výsledky bude sledovat hlavně ČT24, poprvé ve velkém Nova. iDnes.cz přidá v sobotu od 13.55 volební studio s Václavem Klausem a Jiřím Paroubkem, Blesk v neděli od 15.00 na webu interview s Milošem Zemanem.

Mafra kupuje agenturu Acomware

Novou akvizicí vstupuje mediální dům na pole výkonnostního online marketingu.

Mediální skupina Mafra. Ilustrační foto: Vojta Herout

Mediální skupina Mafra. Ilustrační foto: Vojta Herout

Mediální dům Mafra koncernu Agrofert Andreje Babiše pokračuje v akvizicích v marketingové oblasti. Dnes ohlásila, že koupila 100% podíl v konzultační firmě Acomware, specializované na segment obchodování na internetu a maloobchod. Vstupuje tak nově do segmentu výkonnostní reklamy, emailového marketingu a poradenství v e-commerce.

„Uvědomujeme si, že kromě klasické display reklamy v kvalitních médiích musíme klientům nabídnout i lepší servis ve výkonnostním marketingu,“ vysvětlil důvody nové akvizice Michal Hanák, člen představenstva Mafry zodpovědný za digitální divizi.

Pražská Acomware existuje od roku 1999, dosud ji vlastnili Tomáš Fikar (30 %), Zbyšek Rak (30 %), Jan Penkala, Roman Oravec, Ondřej Klega a Jan Svoboda (po 10 %). Poslední účetní závěrku firma zveřejnila za rok 2012, kdy zaznamenala tržby 33 milionů Kč a zisk necelý milion. Všichni mají v agentuře dál působit. Kupní cenu Mafra nezveřejnila.

„O prodeji společnosti jsme nijak aktivně nepřemýšleli, ale budoucí vize, kterou nám představila Mafra, nás velmi zaujala,“ podotkl zakladatel Acomware Fikar.