Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Mafra kupuje agenturu Acomware

Novou akvizicí vstupuje mediální dům na pole výkonnostního online marketingu.

Mediální skupina Mafra. Ilustrační foto: Vojta Herout

Mediální skupina Mafra. Ilustrační foto: Vojta Herout

Mediální dům Mafra koncernu Agrofert Andreje Babiše pokračuje v akvizicích v marketingové oblasti. Dnes ohlásila, že koupila 100% podíl v konzultační firmě Acomware, specializované na segment obchodování na internetu a maloobchod. Vstupuje tak nově do segmentu výkonnostní reklamy, emailového marketingu a poradenství v e-commerce.

„Uvědomujeme si, že kromě klasické display reklamy v kvalitních médiích musíme klientům nabídnout i lepší servis ve výkonnostním marketingu,“ vysvětlil důvody nové akvizice Michal Hanák, člen představenstva Mafry zodpovědný za digitální divizi.

Pražská Acomware existuje od roku 1999, dosud ji vlastnili Tomáš Fikar (30 %), Zbyšek Rak (30 %), Jan Penkala, Roman Oravec, Ondřej Klega a Jan Svoboda (po 10 %). Poslední účetní závěrku firma zveřejnila za rok 2012, kdy zaznamenala tržby 33 milionů Kč a zisk necelý milion. Všichni mají v agentuře dál působit. Kupní cenu Mafra nezveřejnila.

„O prodeji společnosti jsme nijak aktivně nepřemýšleli, ale budoucí vize, kterou nám představila Mafra, nás velmi zaujala,“ podotkl zakladatel Acomware Fikar.