Pondělí 16. ledna přináší další televizní novinky. Na Primě to je premiérová, už 7. série gastroshow Ano, šéfe! se Zdeňkem Pohlreichem (od 21.30), na Nově krimiseriál Specialisté (20.20) a reality show Robinsonův ostrov (21.15). ČT1 pokračuje se Světem pod hlavou (20.00) a Trpaslíkem (21.00).

Mafra kupuje agenturu Acomware

Novou akvizicí vstupuje mediální dům na pole výkonnostního online marketingu.

Mediální skupina Mafra. Ilustrační foto: Vojta Herout

Mediální skupina Mafra. Ilustrační foto: Vojta Herout

Mediální dům Mafra koncernu Agrofert Andreje Babiše pokračuje v akvizicích v marketingové oblasti. Dnes ohlásila, že koupila 100% podíl v konzultační firmě Acomware, specializované na segment obchodování na internetu a maloobchod. Vstupuje tak nově do segmentu výkonnostní reklamy, emailového marketingu a poradenství v e-commerce.

„Uvědomujeme si, že kromě klasické display reklamy v kvalitních médiích musíme klientům nabídnout i lepší servis ve výkonnostním marketingu,“ vysvětlil důvody nové akvizice Michal Hanák, člen představenstva Mafry zodpovědný za digitální divizi.

Pražská Acomware existuje od roku 1999, dosud ji vlastnili Tomáš Fikar (30 %), Zbyšek Rak (30 %), Jan Penkala, Roman Oravec, Ondřej Klega a Jan Svoboda (po 10 %). Poslední účetní závěrku firma zveřejnila za rok 2012, kdy zaznamenala tržby 33 milionů Kč a zisk necelý milion. Všichni mají v agentuře dál působit. Kupní cenu Mafra nezveřejnila.

„O prodeji společnosti jsme nijak aktivně nepřemýšleli, ale budoucí vize, kterou nám představila Mafra, nás velmi zaujala,“ podotkl zakladatel Acomware Fikar.