Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Mafra ruší agenturní provizi při prodeji internetové reklamy

Mediální dům Mafra, provozovatel zpravodajského webu iDnes.cz, Lidovky.cz a dalších, oznámila, že od 1. ledna 2013 zruší 15% agenturní provizi při prodeji reklamy na svých internetových projektech. „Hlavním důvodem je zjednodušení a zvýšení transparentnosti nákupního procesu,“ uvedl Jiří Otevřel, obchodní ředitel pro online reklamu a internet Mafry.

Uvedené změna se týká výhradně webů, zdůraznila Mafra. Agenturní provize dál bude poskytovat při obchodu s reklamou v tisku (vydává deníky MF Dnes, Lidové noviny a jejich odnože a bezplatné Metro).