Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Mafra ruší agenturní provizi při prodeji internetové reklamy

Mediální dům Mafra, provozovatel zpravodajského webu iDnes.cz, Lidovky.cz a dalších, oznámila, že od 1. ledna 2013 zruší 15% agenturní provizi při prodeji reklamy na svých internetových projektech. „Hlavním důvodem je zjednodušení a zvýšení transparentnosti nákupního procesu,“ uvedl Jiří Otevřel, obchodní ředitel pro online reklamu a internet Mafry.

Uvedené změna se týká výhradně webů, zdůraznila Mafra. Agenturní provize dál bude poskytovat při obchodu s reklamou v tisku (vydává deníky MF Dnes, Lidové noviny a jejich odnože a bezplatné Metro).