Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Mafra spustila nový web o běhání a chůzi RunGo.cz

Propagační spot nové součásti iDnesu staví na doslovnosti

Propagační spot nové součásti iDnesu staví na doslovnosti

Web RunGo.cz s podtitulem Běháme srdcem, zaměřený na běhání a chůzi, dnes začal fungovat v rámci portálu iDnes.cz. Má jednodušší strukturu než ostatní weby iDnesu. Šéfuje mu Marek Odstrčilík, vedoucí redaktor magazínu o mužích Xman.cz téhož vydavatelství. Nový web nabízí běžecké komunitě kromě zpravodajství a kalendáře akcí také diskusní fórum.

Jeho spouštění propaguje kampaň, který vznikla in-house v marketingu Mafry pod vedením Aleše Pýchy a v níž vystupují šéfredaktor Odstrčilík nebo známý běžec Miloš Škorpil. Kromě médií Mafry se objeví v České televizi, prostřednictvím sponzoringu běžeckého magazínu Tempo. Spot se bude vysílat i v síti multikin Cinestar.

Kampaň na RunGo.cz

Kampaň na RunGo.cz. Kliknutím zvětšíte