Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Mafra získá dvanáct milionů od Českých drah

České dráhy si objednaly bannerovou reklamu na webových stránkách jízdních řádů.

Vydavatelství Mafra, které patří do portfolia koncernu Agrofert Andreje Babiše, získalo veřejnou zakázku Českých drah na jejich produktovou komunikaci v jízdních řádech na internetu. Hodnota zakázky činí přibližně 12 milionů Kč. Mafra zajistí Českým drahám bannerovou reklamu na webu jízdních řádů Idos.cz v desktopové i mobilní verzi.

Jízdní řády Idos.cz vydává vydavatelství Mafra od roku 2007. Jejich mobilní aplikaci, která prošla v loňském roce velkou aktualizací, využívá v současnosti podle sdělení provozovatele přes milion lidí.