Magazín ČSA se přejmenuje z Review na Fly OK

Časopis Českých aerolinií změní letos v červenci název, periodicitu, zaměření i vydavatele.

Titulní strana chystaného nového časopisu Fly OK

Titulní strana chystaného nového časopisu Fly OK

Palubní magazín Českých aerolinií změní svou podobu i vydavatele. Místo agentury Boomerang Publishing vedené Markem Slezákem jej bude aerolinkám dodávat firma C.O.T. Media Evy Frindtové a Gabriely Ben Ahmed. Ta zvítězila v poptávkovém řízení a dodávat bude na klíč. Začne v červenci. Časopis bude mít 68 stran, bude vycházet čtyřikrát do roka (dosud to bylo pětkrát až šestkrát), nadále v české, anglické a ruské jazykové mutaci a přejmenuje se z Review na Fly OK.

Aerolinky uvádějí, že odklonění od lifestyle podoby ke korporátnímu formátu, změna designu, názvu a zejména obsahu je vyústěním dotazníkového šetření probíhajícího začátkem roku 2015 mezi jejich klienty a cestujícími. Kromě produktových novinek Českých aerolinií má přinášet cestovatelské tipy.

„Změna našeho palubního časopisu odráží celkovou proměnu a restrukturalizací Českých aerolinií a souvisí s naší novou marketingovou strategií. Nemáme ambici dělat výpravný lifestylový titul a konkurovat titulům, které jsou běžně k dostání na našem trhu a cestující je buď na palubě dostane, nebo si je může kdykoliv jednoduše koupit. V našem palubním magazínu se chceme více zaměřit na samotnou podstatu našeho byznysu, a to cestování v širším měřítku,“ popsal Ján Tóth, ředitel Českých aerolinií pro obchod a marketing.