Mladá fronta na leden avizuje Euro E15 TV, diskusní pořad týdeníku Euro a ekonomického deníku E15. iDnes začal zařazovat do sledu zpráv placené články z MF Dnes, s odkazem do webové čtečky novin. Exšéfredaktoři MF Dnes, Lidových novin, Ekonomu a Reflexu rozprávěli ve čtvrtek na Hollaru o svých nových projektech Reportér, Echo, Hlídací pes, Dotyk a Free Czech Media, přinášíme záznam.

Majitel Ataxa a H1.cz přivádí do Česka ReachLocal, další agenturu online marketingu

Investiční fond Garvest, který v Česku provozuje agentury zaměřené na online marketing Ataxo a H1.cz (loni v lednu se spojily), sem do téhož oboru přivádí franšízové pobočky pod značkou ReachLocal.

ReachLocal Czech Republic

Otevírá je nová Garvestem vlastněná společnost OxataSMB. Bude působit na území České republiky, Slovenska, Polska, Maďarska a Ruska. Jejím generálním ředitelem je šéf Ataxa Peter Wiedemann.

Vedení společnosti ReachLocal sídlí ve Woodland Hills v USA, disponuje 68 pobočkami v celé severní Americe, Austrálii, Velké Británii, Německu, Nizozemí a Japonsku. Spoluzakládal ji a její strategii řídí Michael Kline.

„Otevírání poboček ReachLocal ve střední a východní Evropě bude probíhat postupně. V tuto chvíli spouštíme prodej ve Slovenské republice, v srpnu v Polsku a na začátku října v České republice. Následovat bude Rusko a Maďarsko,“ přiblížil Wiedemann.

ReachLocal využívá přesunu reklamních investic malých a středních podniků z klasické do online reklamy. Jako Ataxo se zaměří na malé a střední společnosti (SMB), H1.cz zůstanou velcí klienti. Wiedemann počítá s propojením byznysů: „Klienti Ataxa mají možnost přejít na novou platformu a využívat inovativní technologie ReachLocal, nebo zůstat u dosavadních služeb a být dále spravováni Ataxem.“

ReachLocal nabízí nástroje k péči o PPC reklamu, bannery, monitorování sociálních sítí a reputace, online marketingovou analýzu a asistovaný chat. „Společně vytvoříme hlavní online marketingovou společnost pro malé a střední podniky v regionu,“ prohlásil Wiedmann.