Televize Prima v pondělí 23. ledna ve 13.10 spustila svůj placený kanál Prima Plus, určený pro území Slovenska. Vysílá u deseti operátorů, včetně terestrických sítí, celkem až pro 1,5 milionu domácností. První rok chce dávat jen produkci Primy (od 29. ledna novinku Temný kraj), uspěje-li, pak i akvizici.

Makro spouští digitální titul pro hobby kuchaře

Časopis Epikure bude vycházet zhruba devětkrát ročně a má i svou webovou podobu.

Epikure je určen kuchařům, kteří mají vaření jako svůj koníček, ale neživí se jím. Ilustrační foto: Epikure.cz

Epikure je určen kuchařům, které vaření baví, ale neživí se jím. Ilustrační foto: Epikure.cz

Velkoobchod potravin Makro Cash & Carry ČR dnes spustil pilotní digitální verzi svého tištěného občasníku Epikure. Tištěnou i digitální verzi časopisu připravuje agentura Salt&Pepper Agency.

„Makro má čtyři hlavní skupiny zákazníků, z nichž jednu představují takzvaní traders, tedy majitelé malých obchodů, druhou segment Horeca, tedy hotely a restaurace, třetí jsou malé a střední firmy, které si u nás nakupují kancelářské vybavení, a čtvrtou jsou všichni ostatní zákazníci, kteří se registrovali a mohou v Makru nakupovat. Do poslední skupiny patří hobby kuchaři, které baví vařit a hledají kvalitní suroviny i informace. Nejsou to profesionální kuchaři, ale mají vaření rádi,“ říká Matúš Uhliarik, který má v Makru na starosti právě tento segment.

„Právě pro hobby kuchaře je Epikure určen, ale je připraven tak, aby neurazil ani profesionály z hotelů, restaurací či cateringových společností,“ doplňuje výkonná ředitelka Salt&Pepper Agency Petra Kobilková.

Digitální verzi časopisu připravuje její agentura ve spolupráci se společností Triobo Publishing, která vyvinula software na publikování digitálního obsahu pro tablety, smartphony i web. Cílová skupina si může titul stáhnout v Appstore nebo v Google Play do mobilů a tabletů a existuje také jeho webová podoba. Kromě pilotního vydání by se měla do konce roku objevit ještě aspoň dvě čísla. Předběžný plán pro další období počítá zhruba s devíti vydáními ročně, což odpovídá i četnosti vydání tištěné verze. Obsah digitálního časopisu je obdobný jako v případě tištěných vydání a zahrnuje recepty, tipy týkající se vaření a podobně, měl by však být rozšířen také o některé interaktivní prvky, videa a další informace.

Makro upozorní na start digitálního Epikure podpůrnou reklamní kampaní, která poběží především v jeho vlastních médiích a dále na internetu. Kampaň zahrnuje mimo jiné prezentační spoty, které se objeví na in-store obrazovkách v prodejnách Makra a na jeho Youtube kanálu, informace v jeho tištěných médiích (kromě letáků jde například o časopisy Váš obchod a Gastro), reklamu na billboardech patřících Makru, které se nacházejí v blízkosti jeho provozoven, a bannerovou reklamu.