Pondělí 16. ledna přináší další televizní novinky. Na Primě to je premiérová, už 7. série gastroshow Ano, šéfe! se Zdeňkem Pohlreichem (od 21.30), na Nově krimiseriál Specialisté (20.20) a reality show Robinsonův ostrov (21.15). ČT1 pokračuje se Světem pod hlavou (20.00) a Trpaslíkem (21.00).

Mall.cz si vyhrazuje tým sociálních médií pro sebe

Internetový obchod Mall.cz stahuje svůj tým sociálních médií z práce pro jiné e-shopy skupiny Mall Group a chce jej plně vytěžovat. Tým vedou Jan Kufel a Karel Videcký.

Tým sociálních médií internetového obchodníka Mall.cz, který se původně soustředil ještě na jiné e-shopy skupiny Mall Group, například Proděti, se s přelomem roku plně zaměřil na služby pro hlavní e-shop Mall.cz. Tým vedou Jan Kufel a Karel Videcký. Jejich hlavním úkolem je připravit novou strategii pro sociální média včetně exekuce a měřit a analyzovat její výsledky. Soustředit se mají především na interaktivní styl obsahu. V oblasti zákaznické péče by se měla komunikace přesunout za využití sociálních sítí do reálného času.

Jan Kufel

Jan Kufel

Kufel se pohybuje v oblasti marketingu přes deset let, spoluzakládal společnosti Netsign a Zásilkovna. Během roku 2016 začal spolupracovat s E-commerce Holdingem a následně se v září připojil k Mall Group.

Karel Videcký

Karel Videcký

Videcký se nejdříve věnoval consulting businessu, poté nastoupil do společnosti Netsign jako klíčový partner pro business development, klientský servis a marketingovou strategii. Věnoval se převážně startupům a ostatním projektům.

Posílený tým sociálních médií Mall.cz má úzce spolupracovat s marketingem, obchodem i oddělením zákaznické podpory. Zaměří se také na využití dalších sociálních kanálů jako Instagram nebo Snapchat, a v komunikaci se zákazníkem je propojí s ostatním obsahem, který Mall.cz vytváří. „Sociální sítě jsou komunikačním kanálem, na němž můžeme sledovat a testovat bezprostřední reakce, přizpůsobovat se a zároveň představovat trendy a služby,“ tvrdí Videcký.

V rámci zákaznické péče se chce tým zaměřit na nástroje v oblasti podpory a komunikace a na přenesení podpory do reálného času. „Pokud si zákazník koupí zboží, které nesplňuje jeho představy, musí většinou hledat kontakty na zákaznická oddělení, psát e-maily a čekat na odpověď. My s ním chceme komunikovat v reálném čase a využívat ty nástroje, které používají na denní bázi i on, jako například Facebook Messenger či v budoucnu třeba WhatsApp,“ prohlašuje Kufel. 

Mezi projekty týmu patří například vánoční „real-time giving“ kampaň s Leošem Marešem a Uberem.