Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění Simar a Syndikát novinářů ČR dnes v presscentru na Senovážném náměstí 23 pořádá od 10 do 13 hodin odborný seminář, jak číst a správně interpretovat předvolební výzkumy. Vystupují Daniel Prokop (Median), Václav Hřích (AKO), Jan Tuček (STEM/Mark), Bronislav Kvasnička (TNS Aisa), moderuje a glosuje Jindřich Šídlo.

Mandelbaum je kreativním šéfem pro Evropu

Ředitel kreativy Young & Rubicam pro střední Evropu Jaime Mandelbaum povede z Prahy tvorbu pro celý kontinent. Nepodléhá mu pouze Británie.

Jaime Mandelbaum

Jaime Mandelbaum

Kreativní ředitel Young & Rubicam pro střední a východní Evropu Jaime Mandelbaum se stal novým evropským chief creative officerem komunikační sítě Young & Rubicam. Zveřejnil to časopis Campaign. Jeho úkolem bude dohlížet na kreativní tvorbu napříč kontinentální Evropou, tedy mimo Británii. Sídlit bude nadále v Praze. Jeho jmenování přichází po nástupu nového prezidenta Young & Rubicam Europe, jímž se stal loni v červenci Andrew Dimitriou.

Podle informací Médiáře Mandelbaumovým povýšením změny v Young & Rubicam na evropské úrovni ještě nekončí. Začátkem února proběhne v Lisabonu velký evropský mítink celé sítě, kde se bude jednat o sestavení nového řídícího evropského týmu. Jednání se bude účastnit i Petr Havlíček, další zástupce původně českého a později středoevropského zastoupení Young & Rubicam. Jeho průběh zatím nechtěl v krátkém rozhovoru s Médiářem předjímat. Young & Rubicam je součástí komunikační skupiny WPP.

Mandelbaum se stal v roce 2014 prvním kreativním ředitelem české reklamní agentury, který na mezinárodním reklamním festivalu Cannes Lions získal zlato, a to za sérii reklam pro Harley-Davidson. Pražská Y&R se pod jeho kreativním vedením také několikrát stala Agenturou roku v hodnocení Asociace komunikačních agentur. Od roku 2014 se věnoval práci pro celý region střední a východní Evropy. Loni byl coby historicky druhý zástupce české reklamy (po režisérovi Ivanu Zachariášovi) jmenován na canneském festivalu členem poroty.