Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Mandelbaum je kreativním šéfem pro Evropu

Ředitel kreativy Young & Rubicam pro střední Evropu Jaime Mandelbaum povede z Prahy tvorbu pro celý kontinent. Nepodléhá mu pouze Británie.

Jaime Mandelbaum

Jaime Mandelbaum

Kreativní ředitel Young & Rubicam pro střední a východní Evropu Jaime Mandelbaum se stal novým evropským chief creative officerem komunikační sítě Young & Rubicam. Zveřejnil to časopis Campaign. Jeho úkolem bude dohlížet na kreativní tvorbu napříč kontinentální Evropou, tedy mimo Británii. Sídlit bude nadále v Praze. Jeho jmenování přichází po nástupu nového prezidenta Young & Rubicam Europe, jímž se stal loni v červenci Andrew Dimitriou.

Podle informací Médiáře Mandelbaumovým povýšením změny v Young & Rubicam na evropské úrovni ještě nekončí. Začátkem února proběhne v Lisabonu velký evropský mítink celé sítě, kde se bude jednat o sestavení nového řídícího evropského týmu. Jednání se bude účastnit i Petr Havlíček, další zástupce původně českého a později středoevropského zastoupení Young & Rubicam. Jeho průběh zatím nechtěl v krátkém rozhovoru s Médiářem předjímat. Young & Rubicam je součástí komunikační skupiny WPP.

Mandelbaum se stal v roce 2014 prvním kreativním ředitelem české reklamní agentury, který na mezinárodním reklamním festivalu Cannes Lions získal zlato, a to za sérii reklam pro Harley-Davidson. Pražská Y&R se pod jeho kreativním vedením také několikrát stala Agenturou roku v hodnocení Asociace komunikačních agentur. Od roku 2014 se věnoval práci pro celý region střední a východní Evropy. Loni byl coby historicky druhý zástupce české reklamy (po režisérovi Ivanu Zachariášovi) jmenován na canneském festivalu členem poroty.