Komunikační agentura Marcus & Art se rozrostla o digitální sekci. Pro nabídku svých služeb v online prostředí používá od května novou značku MAD (Marcus & Art Digital). Tým nově založené firmy MADigital, který čítá necelou desítku lidí, vede Filip Truhlář, jenž předtím působil v agenturách Qest a Wunderman.
„Komunikace se stále víc ubírá do online prostředí, proto bylo založení digitální agentury logickým krokem,“ říká Miroslav Deneš, majitel nové firmy MADigital. Deneš ovládá i samotnou agenturu Marcus & Art, drží 51 %, 49 % vlastní Daniel Plovajko.
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Sledujte nový rozhovor