Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Marek se vrátil z cest, posílil digitál Havasu

Ondřej Marek

Ondřej Marek

Digitální divize pražské komunikační agentury Havas opět rozšiřuje svůj tým. Nově příchozím je Ondřej Marek, který předtím působil v agentuře Hullabaloo. V Havasu bude na pozici digital project manager pracovat hlavně na projektech pro společnost Eko-kom a její portál Samosebou.cz, podporující třídění a recyklace odpadů zábavním propojení recyklace s kulturním životem. Kampaň Havasu Má to smysl, třidte odpad! získala stříbro na letošním pražském festivalu PIAF a oceněna byla i na reklamním festivalu v New Yorku.

Absolvent marketingové komunikace na Fakultě multimediálních komunikací ve Zlíně Ondřej Marek se do světa reklamy vrací po téměř dvouleté pauze, kdy cestoval po Novém Zélandu a Asii. Začínal v agentuře Wellen, kde se podílel na podlinkových a digitálních projektech pro klienty Saxo Bank, Centrum Černý Most či Okay. V agenturách TBWA a Hullabaloo se pak věnoval kampaním pro Henkel a Ahold.