Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Mareš z H1.cz přešel do Adexpresu

Nový manažer má zajistit za tři roky třikrát víc peněz z výkonnostního marketingu.

Digitální mediální agentura Adexpres Jana Galgonka sáhla po jednom z bývalých manažerů konkurenční H1.cz, která právě redukuje svůj management. Petr Mareš, který v H1.cz dělal pět let a naposledy zastával pozici ředitele obchodního rozvoje, přichází šéfovat divizi výkonnostního marketingu Adexpres Performance.

Ve výkonnostním marketingu vidí Adexpres na českém trhu velký potenciál. Agentura loni obrátila 170 milionů Kč, z čehož reklama PPC a automatizovaně nakupovaná (programmatic buying) tvořila kolem 40 milionů. „Petrův cíl je objem klientských rozpočtů v tomto segmentu zvednout v následujících třech letech na trojnásobek,“ uvedl Galgonek.