Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Mareše obchodně zastupuje Blog Media

Populární moderátor hodlá reklamou zpeněžit svá publika na sociálních sítích.

Leoš Mareš natáčí po anketě o nejlepšího českého videobloggera

Leoš Mareš natáčí po anketě o nejlepšího českého videobloggera

Nabídku mediálních kampaní s opinion leadery v internetovém prostředí spustila agentura Blog Media. Na sociálních sítích bude obchodně zastupovat moderátora Leoše Mareše. Jan Koželuh z Blog Media uvádí, že právě jeho agentura stojí za myšlenkou Marešových přímých videopřenosů na Periscopu a na Facebooku prostřednictvím Mentions, s nimiž moderátor nedávno začal. „V oblasti videí je zastoupení exkluzivní,“ uvedla agentura.

Moderátor, který je denně slyšet v Ranní show rádia Evropa 2, má na Facebooku 18.000 fanoušků, na Twitteru spojeném s Periscopem přes 122.000, na Instagramu přes 233.000. „Zatím mám svoje diváky, ale není to masovka. Kdybych během přímého přenosu získal dvě stě tisíc diváků, šlo by v tu chvíli o zcela přímou konkurenci televize,“ prohlásil Mareš. Aktuálně videoklipy na Facebooku a příspěvky na Instagramu propaguje značku Nike.

„Neplánujeme kampaně u předem zastoupených jedinců, spolupráci máme s herci, modelkami, moderátory, stejně tak s bloggery či youtubery. Můžeme doporučit, u koho jaký formát dobře funguje,“ popsala Médiáři Michaela Derynková, majitelka firma Imedium, pod níž agentura Blog Media spadá. Jako příklad dalších opinion leaderů, užitých v kampaních, uvedla herečku a bloggerku Anna Kadeřávková, „muž roku“ Jakub Kraus či youtuberů DenisTV či Carrie Kirsten.