Jan Dražan, zástupce šéfredaktora Echa, a Jan Pergler, někdejší novinář, teď manažer v ČSOB, vydávají ve vlastním Nakladatelství Zeď druhou knihu. První byla série rozhovorů Náš Václav Havel, druhou je román Ferdinanda Peroutky Oblak a valčík. První pokřtili 17. listopadu, druhou pak 7. prosince a úspěšně na ni vybírali na Hithitu. Obě je možné běžně koupit, i přes internet.

Mareše u Blažka nahradí francouzský model

Místo Leoše Mareše bude tváří oděvní firmy Ryad Slimani. Točilo se u Socialbakers.

Ryad Slimani v kampani značky Blažek. Foto: Ilja Hubálek

Ryad Slimani v kampani značky Blažek. Foto: Ilja Hubálek

Po čtyřech sezónách se pánská módní značka Blažek rozhodla pro změnu. Místo moderátora Leoše Mareše bude v kampaních ukazovat francouzského modela Ryada Slimaniho, a to počínaje kolekcí pro sezónu podzim/zima 2016. Tu chystaly designérky Jana Kuťková a Věra Jakubíčková. „Tváří kolekce nebude populární a všeobecně známá tvář, ale profesionální model,“ potvrzuje majitel značky Ladislav Blažek.

Ryad Slimani v kampani značky Blažek. Foto: Ilja Hubálek

Ryad Slimani v kampani značky Blažek. Foto: Ilja Hubálek

Novou kampaň fotografoval Ilja Hubálek, video opět dělal režisér Jakub Jahn, natáčelo se v prostorách internetové firmy Socialbakers v pražském Karlíně. Kampaň se objeví v rámci instore komunikace v Česku i na Slovensku. Vizuály budou využívány v newsletterech, tištěné inzerci, na webu, na oficiálních facebookových stránkách Blažka a jako bannery. Desetisekundový spot k nové kampani bude k vidění v září na kanálech Nova, Nova Cinema a Fanda.

Blažek mimo jiné dál obléká úřadující mistry Synot ligy, fotbalový klub FC Viktoria Plzeň. Nově spolupracuje s Porsche Inter Auto CZ, výhradním dovozcem vozů Porsche. Pro jeho klienty značka vytvořila dva exkluzivní designy košil na míru.