V hale C na pražské Balabence se v úterý na konferenci Retail in Detail mluvilo o inovacích v maloobchodě, viz Twitter. Jak se ovlivňuje restaurační byznys a retail, přiblížil pro náš Retailek Martin Dlouhý z Uga. Jaké inovace chystá prodejní portál Aukro, nám řekl jeho šéf Václav Liška.

Margetroid mluví za „český tradiční obchod“

Asociace českého tradičního obchodu si na PR najala agenturu Ivany Karhanové.

Ivana Karhanová

Ivana Karhanová

Asociace českého tradičního obchodu si pro komunikaci v médiích vybrala pražskou PR agenturu Margetroid Ivany Karhanové. Jejím úkolem je propagace témat jako kvalita českých potravin, alternativa nákupu potravin k nákupům v zahraničních řetězcích a důraz na regionální původ. Agentura bude využívat klasické mainstreamové kanály, především zpravodajská a ekonomická média.

Asociace českého tradičního obchodu vznikla v červenci 2014 jako subjekt, který sdružuje maloobchodníky z oblasti malého a středního podnikání. Členy asociace jsou jak maloobchodní sítě s většinovým českým kapitálem jako například Coop nebo Brněnka, tak české rodinné firmy (Uzenářství a lahůdky Sláma, MP Krásno, čokoládovna Carla nebo Karlova pekárna) i velcí výrobci (Plzeňský Prazdroj, Karlovarské minerální vody).

Agentura Margetroid realizuje či realizovala komunikační a digitální kampaně pro Saxo bank, Generali Investments, Broker Consulting, FG Forest, Adastra, Asociace Segway či Diamond International Corporation.