Médiář.cz - Média, reklama, marketing, mobilní aplikace a slevové servery

reklama
 
 

Marián Nič opouští vedení Crazy Tomato, šéfem obchodu a marketingu bude Jiří Szántó

Firma loni obrátila téměř 20 milionů Kč, o 40 % víc než rok předtím.

 
 
Marián Nič (vlevo) a Jiří Szántó. Foto: Crazy Tomato

Marián Nič (vlevo) a Jiří Szántó. Foto: Crazy Tomato

Vývojářská společnost zaměřená na mobilní obsah Crazy Tomato bude mít od března nového ředitele obchodních a marketingových aktivit. Stane se jím Jiří Szántó, který ve firmě působí od ledna 2011. Nahradí Mariána Niče, který opouští vedení společnosti a bude dělat na vlastních projektech.

Nič, jeden ze zakladatelů Crazy Tomato, k rozhodnutí dle svých slov dospěl „poté, co se firma stabilizovala v pozici jednoho z největších poskytovatelů mobilního marketingu na českém trhu“. Ve společnosti bude aktivní už jen jako jeden ze spolumajitelů a hodlá se naplno věnovat vlastní konzultační činnosti a publikačním aktivitám.

Crazy Tomato loni dosáhlo obratu téměř 20 milionů Kč, zhruba o 40 % víc než rok předtím. Firmu pro vývoj a distribuci mobilního obsahu založili v roce 2005 Jan Barta, Marián Nič, Michal Illich a Pavel Šťovíček za pomoci Ondřeje Bartoše.

V průběhu sedmi let se vyprofilovala na jednoho z nejvýznamnějších poskytovatelů SMS, MMS kampaní, prodejců reklamního prostoru na mobilních portálech a v aplikacích. Od roku 2007 Crazy Tomato vyvíjí mobilní hry a aplikace v prostředích Java, Android a iOS.

 
 
 
reklama

Nejčtenější za týden

reklama

Denní zpravodaj e-mailem

Čtěte nás na sociálních sítích

Na Twitteru sledujte telegrafické zprávy
a odkazy na všechny naše články.



Na Facebooku sledujte delší komentáře,
fotografie a odkazy na vybrané články.

 
 

Národní galerie reklamy

 
další kampaně