Do agentury Mark BBDO nastoupili v poslední době čtyři noví zaměstnanci. Coby nový šéf digitálu přišel Jan Pokorný, jako senior copywriter Martin Šmíd a konečně dvě account executive Štěpánka Vomočilová a Nicola Tošnarová. Několik dalších nových tváří by agentura měla přivítat v následujících týdnech. Médiář o tom informoval Pavel Matějíček z Mark BBDO.
Pokorný dřív pracoval například v Ogilvy Interactive a v Leagas Delaney, od podzimu 2011 působí na volné noze. Šmíd přišel do Mark BBDO z Young & Rubicam, kde pracoval pro různé finanční instituce či mobilní operátory.
Vomočilová působila deset měsíců v kreativní agentuře Fallon jako account executive v týmu pro globální projekty automobilky Škoda. Tři roky strávila v České televize na ČT24 v ranním pořadu Studio 6, a to jako rešeršistka, editorka relace dopravního zpravodajství a editorka vysílání. Půl roku také spolupracovala s časopisem Strategie vydavatelství Mladá fronta.
Tošnarová přichází ze studií Vysoké školy ekonomické ve Varšavě.
Agentura v současnosti na internetu realizuje náborovou kampaň, aby obsadila hlavně místa art directora a designéra, pak také několik dalších pozic jak v kreativním oddělení, tak v oblasti klientského servisu. Kampaň poběží v různých obměnách ještě několik týdnů, objevuje se především na Facebooku.