Čtvrteční večer patřil v pražském Karlíně slavnostnímu otevření místních kanceláří společnosti Goodbaby, která se zaměřuje na výrobu dětských sedaček, kočárků a podobného zboží. Její čerství představitelé Jan Řežáb (Socialbakers) a Eva Liba (ex Coca-Cola) pozvali řadu vzácných hostí, nechyběli jsme. Přineseme i rozhovor, teď mrkněte, jak Jan skládá golfky.

Mark BBDO nabrala čtyři lidi, i šéfa digitálu

Jan Pokorný, Martin Šmíd, Štěpánka Vomočilová a Nicola Tošnarová jdou do Mark BBDO.

Jan Pokorný

Jan Pokorný

Do agentury Mark BBDO nastoupili v poslední době čtyři noví zaměstnanci. Coby nový šéf digitálu přišel Jan Pokorný, jako senior copywriter Martin Šmíd a konečně dvě account executive Štěpánka Vomočilová a Nicola Tošnarová. Několik dalších nových tváří by agentura měla přivítat v následujících týdnech. Médiář o tom informoval Pavel Matějíček z Mark BBDO.

Pokorný dřív pracoval například v Ogilvy Interactive a v Leagas Delaney, od podzimu 2011 působí na volné noze. Šmíd přišel do Mark BBDO z Young & Rubicam, kde pracoval pro různé finanční instituce či mobilní operátory.

Štěpánka Vomočilová

Štěpánka Vomočilová

Vomočilová působila deset měsíců v kreativní agentuře Fallon jako account executive v týmu pro globální projekty automobilky Škoda. Tři roky strávila v České televize na ČT24 v ranním pořadu Studio 6, a to jako rešeršistka, editorka relace dopravního zpravodajství a editorka vysílání. Půl roku také spolupracovala s časopisem Strategie vydavatelství Mladá fronta.

Tošnarová přichází ze studií Vysoké školy ekonomické ve Varšavě.

Agentura v současnosti na internetu realizuje náborovou kampaň, aby obsadila hlavně místa art directora a designéra, pak také několik dalších pozic jak v kreativním oddělení, tak v oblasti klientského servisu. Kampaň poběží v různých obměnách ještě několik týdnů, objevuje se především na Facebooku.