Marketingovou ředitelkou obchodního řetězce Albert nizozemské společnosti Ahold nově vede Kateřina Harris. Bude zodpovědná za rozvoj značky Albert na českém trhu, instore a lokální marketing v obchodech a také za marketingovou komunikaci v tradičních i nových médiích včetně sociálních sítí. „Ráda bych se při našich aktivitách zaměřila na zdravý životní styl a podpořila vnímání obchodů Albert jako dobrého a odpovědného souseda ve všech lokalitách, kde působí,“ plánuje.
Harris dosud pět let vedla marketingové oddělení likérky Stock Plzeň – Božkov. Předtím působila ve společnosti Mars, kde se z počátku starala o portfolio značek firmy, později byla zodpovědná za oblast inovací v segmentu krmiv pro domácí zvířata na středoevropském trhu. V roce 2006 se pak stala marketingovou ředitelkou pro odvětví cukrovinek a hotových jídel. Kariéru začala v roce 1997 v Opavia-Lu (Danone), kde působila jako brand manažerka pro český a slovenský trh.