Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Marketing pojišťovny Allianz povede Seifert

Do pojišťovny přichází z funkce generálního ředitele ČS do domu, dcery České spořitelny.

Michal Schneider

Michal Schneider

Novým šéfem marketingu a CRM pojišťovny Allianz se stal Michal Seifert. Do firmy přišel z České spořitelny, kde poslední tři roky vedl její dceřinou společnost ČS do domu.

Seifert pracuje v bankovnictví 17 let, přičemž většinu této doby strávil právě v České spořitelně, kde zastával funkci manažera CRM a následně ředitele direct marketingu. Působil také v marketingu GE. 

Oddělení marketingu pojišťovny Allianz touto změnou završil své nové uspořádání do tří částí. Za část online a direct nese nyní odpovědnost Pavel Martynek, za customer experience Martin Podávka. Team lídrem marketingové části zůstává Michaela Vrátná.