Na cestě do vašich schránek je páté číslo tištěného Médiáře. Koupit taky lze hned na Alze.

Marketing Alpine Pro povede coby ředitel Došlý

Marketingovým ředitelem výrobce outdoorového oblečení se stal Jan Došlý.

Jan Došlý

Jan Došlý

Novým marketingovým ředitelem výrobce outdoorového oblečení Alpine Pro se stal Jan Došlý. Nastupuje do funkce, kterou do loňského dubna zastával Petr Billy, který v současnosti pracuje v marketingu online rezervačního systému restaurací Restu.

Nový šéf marketingu Alpine Pro si zvolil za cíl přiblížit značku mladší generaci zákazníků prostřednictvím posílení digitálních médií. Nově přibude i osobní sponzoring sportovců. Jako první na začátku tohoto roku Alpine Pro podepsalo čtyřletý kontrakt s kajakářem roku 2016 Josefem Dostálem. I nadále chce firma pokračovat ve spolupráci se sportovními svazy (judo, biatlon, kanoisti) a rozšířit ji například o svaz bobistů. 

Došlý dřív zastával vedoucí pozice v marketingových a finančních odděleních společností věnujících se především oblasti IT a oděvům. Během 16 let působil v oborech rychloobrátkového zboží, kutilství, ochranných a pracovních oděvů, maloobchodu a marketingu, B2B a B2C.