Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Marketing aplikace 2GIS řídí Špicarová

Provozovatel aplikace s městským informačním systémem chce být známější.

Dana Špicarová

Dana Špicarová

Do funkce marketingové specialistky provozovatele městského informačního systému 2GIS nastoupila Dana Špicarová. Jejím úkolem bude posílit povědomí o 2GIS prostřednictvím marketingových i PR aktivit. Špicarová dřív působila mimo jiné jako marketingová ředitelka Albatros Media a jako marketingová manažerka knihkupectví Pavel Dobrovský – Beta.

2GIS nabízí formou franšízy mapovou aplikaci s 3D mapou Prahy, obsahující databázi firem, obchodů, restaurací, veřejných služeb a dalších objektů. Kromě české metropole zahrnuje dalších víc než 280 měst v devíti zemích. V adresáři se zobrazují informace o organizacích včetně kontaktních údajů, vstupů do budov a nejbližšího parkování, které podle informací 2GIS několikrát do roka aktualizují její specialisté.

Aplikaci loni podpořila kampaň od agentury Loosers, která by měla v letošním roce pokračovat dalšími aktivitami.

„Informační systém 2GIS se prakticky nepřetržitě rozšiřuje a inovuje. Jedním z mých úkolů je posílit povědomí o 2GIS na trhu, aby si naši aplikaci uživatelé našli. Zároveň se budeme soustředit na rozšiřování počtu partnerů. Aktuálně se v 2GIS pracuje na zmapování všech obchodních center v Praze a připravujeme také podrobné zmapování pražských nemocnic,“ tvrdí Špicarová. 

Společníky 2GIS CZ jsou podle obchodního rejstříku Jurij Gunger (40 %), Oksana Gungerová (40 %) a Vjačeslav Gunger (20 %).