Internetové Britské listy Jana Čulíka a spol. si dnes připomínají 20 let existence. Poprvé vyšly 29. července 1996 jako součást Neffova Neviditelného psa. Proč Čulík Britské listy rediguje? Má pocit, že to má nějaký smysl? To říká ve videorozhovoru s Bohumilem Kartousem.

Marketing aplikace 2GIS řídí Špicarová

Provozovatel aplikace s městským informačním systémem chce být známější.

Dana Špicarová

Dana Špicarová

Do funkce marketingové specialistky provozovatele městského informačního systému 2GIS nastoupila Dana Špicarová. Jejím úkolem bude posílit povědomí o 2GIS prostřednictvím marketingových i PR aktivit. Špicarová dřív působila mimo jiné jako marketingová ředitelka Albatros Media a jako marketingová manažerka knihkupectví Pavel Dobrovský – Beta.

2GIS nabízí formou franšízy mapovou aplikaci s 3D mapou Prahy, obsahující databázi firem, obchodů, restaurací, veřejných služeb a dalších objektů. Kromě české metropole zahrnuje dalších víc než 280 měst v devíti zemích. V adresáři se zobrazují informace o organizacích včetně kontaktních údajů, vstupů do budov a nejbližšího parkování, které podle informací 2GIS několikrát do roka aktualizují její specialisté.

Aplikaci loni podpořila kampaň od agentury Loosers, která by měla v letošním roce pokračovat dalšími aktivitami.

„Informační systém 2GIS se prakticky nepřetržitě rozšiřuje a inovuje. Jedním z mých úkolů je posílit povědomí o 2GIS na trhu, aby si naši aplikaci uživatelé našli. Zároveň se budeme soustředit na rozšiřování počtu partnerů. Aktuálně se v 2GIS pracuje na zmapování všech obchodních center v Praze a připravujeme také podrobné zmapování pražských nemocnic,“ tvrdí Špicarová. 

Společníky 2GIS CZ jsou podle obchodního rejstříku Jurij Gunger (40 %), Oksana Gungerová (40 %) a Vjačeslav Gunger (20 %).

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr