Do funkce marketingové specialistky provozovatele městského informačního systému 2GIS nastoupila Dana Špicarová. Jejím úkolem bude posílit povědomí o 2GIS prostřednictvím marketingových i PR aktivit. Špicarová dřív působila mimo jiné jako marketingová ředitelka Albatros Media a jako marketingová manažerka knihkupectví Pavel Dobrovský - Beta.
2GIS nabízí formou franšízy mapovou aplikaci s 3D mapou Prahy, obsahující databázi firem, obchodů, restaurací, veřejných služeb a dalších objektů. Kromě české metropole zahrnuje dalších víc než 280 měst v devíti zemích. V adresáři se zobrazují informace o organizacích včetně kontaktních údajů, vstupů do budov a nejbližšího parkování, které podle informací 2GIS několikrát do roka aktualizují její specialisté.
Aplikaci loni podpořila kampaň od agentury Loosers, která by měla v letošním roce pokračovat dalšími aktivitami.
„Informační systém 2GIS se prakticky nepřetržitě rozšiřuje a inovuje. Jedním z mých úkolů je posílit povědomí o 2GIS na trhu, aby si naši aplikaci uživatelé našli. Zároveň se budeme soustředit na rozšiřování počtu partnerů. Aktuálně se v 2GIS pracuje na zmapování všech obchodních center v Praze a připravujeme také podrobné zmapování pražských nemocnic,“ tvrdí Špicarová.
Společníky 2GIS CZ jsou podle obchodního rejstříku Jurij Gunger (40 %), Oksana Gungerová (40 %) a Vjačeslav Gunger (20 %).