Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Marketing českého Fordu řídí Beneš, prodej Heneš

Novým marketingovým ředitelem Fordu je Libor Beneš, prodejním ředitelem David Heneš.

Libor Beneš

Libor Beneš

Do čela marketingového týmu českého zastoupení Fordu, společnosti Ford Motor Company, se od 1. srpna postavil Libor Beneš, dosavadní marketingový manažer. Ve funkci marketingového ředitele nahrazuje Martina Sládka, který se po devatenácti letech rozhodl společnost opustit. Řízení obchodních aktivit včetně výroby a distribuce přebírá nový prodejní ředitel David Heneš. Jeho předchůdce, dosavadní prodejní ředitel českého Fordu Milan Sysel, bude nově působit na pozici operations manažera, kde bude zodpovídat za plánování a strategické rozhodování v oblasti marketingu a prodeje.

Beneš zahájil svou profesní kariéru u českého Fordu v roce 2006 a během deseti let zastával řadu funkcí od koordinace marketingové komunikace po pozici brand manažera, ve které zodpovídal za malé a střední osobní vozy.

David Heneš

David Heneš

Heneš nastoupil do Ford Motor Company v roce 2007, poté pět let působil na několika postech v servisním oddělení. Od roku 2012 se věnoval oblasti obchodu a později fleetu v sekci prodeje.