Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Marketing cukrovinek v Nestlé přebírá Schenk

Peter Schenk přišel ze společnosti Bongrain, v Nestlé nahradí Lenku Vašutovou.

Peter Schenk

Peter Schenk

Novým marketingovým manažerem české pobočky Nestlé bude 1. dubna Peter Schenk. Bude zodpovědný za portfolio cukrovinek, mezi které patří především čokoládové tyčinky značek Margot, Deli, Kofila, Kaštany či Banány. Do Nestlé přichází ze společnosti Bongrain, kde řídil portfolio značek na českém i slovenském trhu. V Nestlé nahrazuje Lenku Vašutovou, která se přesunula do divize Nestlé Purina PetCare. Ředitelkou byznysu cukrovinek Nestlé Česko a Slovensko je Katja Seidenschnur.