Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Marketing & Media redesignuje, mění i logo

„Nechci, aby časopis byl průtokový ohřívač tiskových zpráv,“ řekl čerstvý šéfredaktor.

Nová podoba titulní strany Marketing & Media, včetně nového loga

Nová podoba titulní strany Marketing & Media, včetně nového loga

Oborový týdeník Marketing & Media po sedmi letech výrazně mění svou podobu. „Naposledy se design měnil v říjnu 2008, ale jen mírně. Teď je to poprvé, co se mění logo, fonty i struktura,“ řekl při setkání v kavárně Monolok oborovým kolegům čerstvý šéfredaktor časopisu Filip Rožánek. „Chceme vykročit do nových oblastí, které jsme dosud nepokrývali, třeba design nebo sales,“ doplnil. Redesign vznikl interně, je dílem art directora Economie Jana Vyhnánka.

„Na mnoha stránkách jsme zlikvidovali spoustu malých zpráv. Nechci, aby časopis byl průtokový ohřívač tiskových zpráv. S proměnou časopisu chci změnit i web, do konce roku. Cílem je, aby denní agendu a průtokové zprávy nabízel web, časopis by měl přinášet delší texty, rozhovory, reportáže. Aby tištěný MaM neopakoval to, co proteklo webem,“ podotkl Rožánek. Jak řekl Médiáři, v tištěné redakci je včetně něj sedm lidí, osmý má být editor webu.

Marketing & Media na webu bude dál sekcí iHNed.cz, webu Hospodářských novin, který částečně zpoplatnil svůj obsah před rokem. Některé texty na webu se tak ocitnou v placené části. Obsah i redakce by se tak měla víc integrovat s dalšími součástmi vydavatelství Economie.

Časopis nyní podle Rožánka prodává kolem 2.500 kopií (tištěný náklad je 6.300 kusů), většina je distribuována přímo, předplatitelům. Nově chce Economia oslovit ty, které ze svých databází kontaktů vtipovala jako zájemce o marketing, těch je podle ředitele redakcí Economie Vladimíra Piskáčka kolem 5.000. Většina z toho jsou přitom ti, kteří abonmá Marketing & Media v minulosti zrušili.

Titul se prodává za 74 Kč, má 32 stran, to se nemění. Většinu peněz získává z prodeje fyzických kopií. Významným příjmem je také každoroční oborová konference Forum Media. Její 16. ročník bude letos 19. listopadu v pražském hotelu Clarion. Economia zároveň občerstvuje svou divizi eventů.