Ředitelem marketingové komunikace a brand managementu telekomunikačního operátora O2 je od 7. července Ondřej Křivka. Do O2 přišel z televize Nova, kde dělal šest let, od února 2012 jako marketingový ředitel, předtím jako šéf hudebního kanálu MTV pro Česko a Slovensko.
V O2 zodpovídá za celkovou strategii veškeré marketingové komunikace pro český trh i za integraci interního kreativního týmu, který O2 od července staví z lidí předtím zaměstnaných reklamní agenturou VCCP.
Křivkův předchůdce, dosavadní ředitel marketingové komunikace Pavel Jankovský z O2 po vzájemné dohodě odchází.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Tentokrát ani nikdo nekandidoval