Bakalova Economia zlikvidovala dosavadní šéfredaktorskou „vířivku“ a teď má tři: „Uprostřed dění budou mít nově místo také šéfeditoři webů, video, digitální obraz, sociální média i výroba deníku.“

Marketing potravin Nestlé povede Haindl

Komunikaci mražené pizzy a dehydratovaných polévek a koření zajistí Zbyněk Haindl.

Zbyněk Haindl

Zbyněk Haindl

Novým marketingovým manažerem Nestlé pro potraviny na trhu v Česku a na Slovensku se stal Zbyněk Haindl. Dosud působil v této firmě v oddělení marketingu kávy, nápojů, v trade marketingu, a také v týmu manažerů pro klíčové zákazníky. V nové funkci marketingového manažera pro potraviny se zaměří na tvorbu spotřebitelské komunikace pro portfolio mražené pizzy a kulinářských výrobků, především dehydratovaných polévek a koření.

Během svého předchozího působení v Nestlé pracoval mimo jiné jako key account manažer pro Tesco, jako manažer kategorie horkých nápojů či jako manažer značky Nescafé a Cro. Před nástupem do Nestlé byl junior brand manažerem prodejce kávy, čaje, kosmetiky a drogistického zboží Sara Lee.