Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Marketing rozhlasu povede Haramul

Manažer komunikace dělal pro televize Prima, Metropol a Pětka.

Jiří Haramul. Foto: Český rozhlas

Jiří Haramul. Foto: Český rozhlas

Od pondělí 15. září bude vedoucím oddělení marketingu Českého rozhlasu Jiří Haramul. Donedávna vedl PR a komunikaci televize Prima, předtím dělal totéž pro televizi Pětka. Marketingem a PR se zabýval předtím také v Newton Media a v MediaPro Pictures, produkční firmě skupiny Nova.

Současný vedoucí marketingu rozhlasu Jiří Jeřábek se odsune na pozici marketingového manažera, napříště se má starat oblast strategických projektů a marketingové analytiky.

Haramul svou pracovní kariéru začínal v roce 1993 jako burzovní makléř. V roce 2007 absolvoval obor obchodní a autorské právo na Právnické fakultě na Západočeské univerzitě a od té doby se věnuje marketingu a PR.