Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Marketing Sazkamobilu řídí Farkašová

Petra Farkašová z Emka vystřídala v marketingu virtuálního operátora Pavla Kuhna.

Petra Farkašová

Petra Farkašová

Marketing virtutálního operátora Sazkamobil vede od ledna Petra Farkašová, která do konce loňského roku dělala marketingovou ředitelku potravinářské firmy Emco. V Sazkamobilu střídá ve funkci Pavla Kuhna. Ten nově nastoupil na místo ředitele inovačního centra úvěrové společnosti Home Credit. Farkašová dřív pracovala také jako specialistka na akvizici zákazníků mobilního operátora Oskar (později Vodafone).