Videoweb Obbod Kamila Oušky, který stojí za zpracováním nového internetového seriálu z hokejového prostředí Lajna, svěřila jeho marketinovou komunikaci agentuře Leemon Martina Tošenovského. Ta bude zodpovědná za digitální kampaně a podporu prodeje všech následujících dílů seriálu. První část Lajny byla uvedena v červnu, dosud ji podle Leemonu vidělo na 750.000 uživatelů. Dalších sedm částí má přijít v říjnu, každý bude mít zhruba 20 minut. Na Obbodu se první díl prodával za 35 Kč, následně jej tvůrci umístili zdarma na YouTube.
Agentura Leemon se bude zaměřovat především za získání partnerů seriálu Lajna a aktivace eventů. „Pro partnery vznikají nové možnosti, jak oslovit své klienty a zákazníky díky internetu. Videa a seriály mají obrovský potenciál, meziroční nárůsty předplatného internetových stanic o desítky procent jsou patrné už několik let. Počty zhlédnutí kvalitních filmových projektů mohou převyšovat sledovanost televize,“ poukazuje David Novák, managing director Leemonu.
Obbod se v tuzemském prostředí uvedl seriálem Vyšehrad z fotbalového prostředí, s fiktivní hlavní postavou Julia Lavického alias Laviho. „Seriál Lajna svým obsahem i díky prostředí hokeje nám dává prostor zaujmout další cílovou skupinu diváků,“ věří majitel Leemonu Martin Tošenovský. V Lajně hlavní roli trenéra, inspirovanou Vladimírem Růžičkou, hraje Jiří Langmajer, dál se objevují Zdeněk Piškula, Petra Špindlerová, Hana Vágnerová, Marek Taclík či Norbert Lichý.