Skupina KKCG přejmenovala svou firmu Informační linky na Conectart a spojila ji s Dircomem.

Marketing Spokojeného psa řídí Haškovec

Bývalý konzultant Tomáš Haškovec má dodat „větší drajv“ českému e-shopu s krmivy.

Tomáš Haškovec

Tomáš Haškovec

Novým marketingovým manažerem českého e-shopu s krmivy a chovatelskými potřebami Spokojený pes se stal Tomáš Haškovec. O marketing se doposud starala spolumajitelka a zakladatelka e-shopu Soňa Fialková. „Po deseti letech vedení firmy jsem dospěla k tomu, že se chci věnovat více strategii a obchodu a marketing předám někomu, kdo dodá této oblasti větší drajv,“ uvedla. Změna na postu marketingového manažera přichází nedlouho poté, co si Spokojený pes najal novou PR agenturu.

Haškovec dřív působil především na pozici konzultanta, například pro firmy Vairon Consulting, Stensland, Forcelist.com či Istrochem Reality. 

Internetový obchod Spokojený pes je původně rodinný obchod založený v roce 2005, jeho spoluvlastníky jsou podle obchodního rejstříku Soňa Fialková (34 %), Tomáš Fialka (33 %) a Jan Svoboda (33 %). E-shop se zaměřuje na chovatelské potřeby, krmiva a chovatelskou literaturou pro všechna domácí zvířata v Česku. Kromě internetového obchodu disponuje také kamennou provozovnou.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr